01 srpnja 2009

JWOC 2009


Još je nekoliko dana do Svjetskog juniorskog prvenstva u orijentacijskom trčanju i Italiji. Hrvatska konačno opet ima ekipu na prvenstvu. Tri juniora i dvije juniorke pokušati će napraviti najbolje što mogu. Realno gledajući Matjaž je taj koji bi mogao ostvariti i zapaženiji rezultat, a ostali će skupljati dragocijeno iskustvo za godine koje dolaze.
Davne 1989. na neslužbenom Svjetskom juniorskom prvenstvu u Austriji za reprezentaciju Jugoslavije nastupali smo Tomo i ja uz Lenu Marion, Andreju Anžur i Aleša Poljanšeka. Neka iskustva sa tih trka još i dan-danas pamtim. Godinu dana kasnije na 1. Svjetskom juniorskom prvenstvu u Švedskoj na dalekom sjeveru blizu polarne obratnice jugo-reprezentaciju opet su sačinjavali Slovenci i Hrvati. Hrvatske boje branili smo Eva i ja. Eva je tamo ostvarila impresivni rezultat s obzirom na naše iskustvo trčanja po Skandinavskim terenima, a ja sam muku mučio doći do cilja na karti na kojoj je bio sam jedan, jedini put. Bliski susret sa Sobom visine barem 2 metra negdje u šumi i Karlo i Eva sami u ciljnom prostoru dok sam utrčavao te neumorni organizator koji je tražio da ucrtam svaki dijelić gubljenja nakon utrčavanja obilježili su to Svjetsko prvenstvo. Već tjedan dana kasnije na O-ringenu puno bolja priča, jedno 6.mjesto svakako je bio dobar motiv za dalje. Mislim da sam to ljeto sakupio više od 20 trka.
Zaredala su nakon toga juniorska prvenstva, dočekali smo i neovisnost Hrvatske, prvi službeni nastup Hrvata u Finskoj 1992. (broj 1 na štafeti na JWOC-u :), A-finala Perice Delića i Ane Ješovnik, ali i razočarenja diskvalifikacijama Salopeka čak dva puta na JWOC-u u Italiji, povredom Perka u Danskoj 1995...
Mijenjali su se članovi reprezentacije, voditelji i rezultati. Bilo je boljih i lošijih dana. Nažalost jedino prvenstvo na kojem Hrvati nisu bili bilo je ono u Australiji prije dvije godine. Eto ove godine krećemo iz početka, nadamo se sa novom generacijom koja će nastaviti sa tradicijom nastupanja i nadamo se dobrim rezultatima kao uvod u seniorsku karijeru koja ih čeka.

Što se sadašnjosti tiče, jučer sam odradio vježbe snage s tačkama (vidim da Vedranu to dobro ide pa ga kopiram), a danas na nasipu nas čeka Krešo. Na programu je barem 9 km uz vježbe snage. Kiše valjda ne bude, a sparina će nas malo mučiti.

Na današnjoj slici juniori koji danas vladaju seniorskom konkurencijom na JWOC-u u Miskolcu, na terenu koji će ove godine pohoditi kao članovi seniorske reprezentacije.

Nema komentara:

Objavi komentar