10 veljače 2010

Snijeg naš svakodnevni

Snijeg opet pada. Moram priznati da volim kada pada bez obzira na kaos koji stvori u gradu. Još kada uspiješ otići u šumu po tom vremenu nema većeg gušta. Nadam se da ću i to uspijeti ovih dana. Danas bi trebao biti i trening. Za sada ide, a ako baš bude neka mećava budemo objavili na stranicama treninga da li se otkazuje. Neka od nadojmljivijih i najljepših skijanja upravo su bila po mećavi i dubokom snijegu. Ako si dobro obućen i opremljen nema problema za boravak u zimskim uvjetima.

Sve ovo podsjetilo me na dnevnik Bosanca u Kanadi (kojoj trenutačno fali snijega i za Olimpijske igre ga dovoze kamionima).


  • 12.8.
Uselili smo u našu novu kuću u Kanadi. Tako sam uzbuđen. Ovdje je jako lijepo. Planine su prekrasne. Jedva čekam da ih vidim prekrivene snijegom.
  • 14.10.
Kanada. To je najljepša zemlja na svijetu. Lišće je poprimilo sve one nijanse žute i narančaste boje. Vozio sam kroz prirodu i vidio par jelena. Tako su graciozni. To su najljepše životinje na svijetu. Ovo mora biti raj.Volim Kanadu.
  • 11.11.
Dan sjećanja (kanadski državni praznik). Lov na jelene će početi uskoro. Ne mogu zamisliti da netko može ubiti tako divnu životinju. Nadam se da će uskoro snijeg. Tako je divno.
  • 2.12
Noćas je pao prvi snijeg. Ustao sam i vidio sve prekriveno bijelim prekrivačem. Izgleda kao najljepša razglednica. Izašli smo van, očistili stepenište i prilazni put, a onda se grudali (ja pobijedio). Kad je prošla ralica morali smo ponovo očistiti kapiju. Koja divna zemlja. Volim Kanadu.
  • 12.12
Noćas opet snijeg. Nisam mogao izvesti auto da idem na posao. Ovdje je zaista divno samo sam malo umoran od lopatanja. Opet jebena ralica.
  • 22.12
Ovo je bijelo govno opet padalo cijelu noć. Dobio žuljeve od lopatanja i leđa me bole. Ovaj majmun s ralicom kao da se krije iza ugla i samo čeka da ja očistim ispred kapije. Šupak!!!
  • 26.12
Još malo usranog snijega. Ako mi ikad padne šaka ovaj peder što vozi ralicu, ubit ću ga!!! Mater im jebem što ne posipaju malo više soli po cesti pa da se to bijelo govno otopi?
  • 27.12
Noćas opet snijeg. Ne izlazim već tri dana. Samo što čistim snijeg kad god prođe ralica. Ne mogu nigdje ići, auto se zaglavio u brdu snijega ispred kapije, a i hladno je. Kažu da će noćas pasti novih 30 cm tih govana.
  • 28.12
Prognoza je bila loša. Palo je pola metra!!! Ako ovako nastavi, neće se otopiti do ljeta. Ralica se zaglavila i taj šupak došao je kod mene da traži lopatu. Rekao sam mu da sam već slomio šest lopata čisteći ta govna sa vrata što ih je on nabio i zamalo sam mu je slomio o glavu.
  • 4.1
Napokon izašao iz kuće. Otišao do prodavaonice da kupim nešto hrane i kad se vraćao udario kolima jelena. 3000$ štete na kolima. Te jebene nemani trebaju biti ubijene. Svugdje ih ima. Što ih lovci ne pobiše jesenas...
  • 3.3
Odvezao kola kod mehaničara. Nevjerojatno koliko su zahrđala od jebene soli što ju posipaju svuda.

Nema komentara:

Objavi komentar