01 veljače 2010

Prije i poslije nedjelje

Subota ujutro osvanula je kišovita i ledena. Umjesto tenisica razmišljao sam da na trening uzmem klizaljke. No na kraju nije sve bilo tako crno kako je izgledalo. Sakupio nas se opet nešto manji broj, ali je zato bilo nešto u zraku što ti daje posebni motiv. Temperatura oko nule, možda čak i malo u plusu. Nakon zagrijavanja krenuli smo u još jednu piramidu. Srednji dio treninga je sve duži i brzi tempo mi je ovaj puta legao puno bolje nego inače. Prvih 400 krenuo sam oko 1'40 da bi zadnje krugove išao debelo ispod 1'30. Čak sam i na povratku sa vrha piramide kada obično noge idu teško odradio još jednu 400tku ispod 1'25. Za moje godine rekli bi zadovoljavajuće. Nino mi je isprva dobro pratio ritam, pa je malo posustao da bi me na kraju isfiniširao zadnju stotku. To ti je mladost. Jedini problem je da je zaboravio da nakon toga treba odraditi još povratnu piramidu za koju nije bilo više snage pa je kihnuo. No dobro zato je tu da uči i trenira.

Ponedjeljak ujutro bio je pak potpuno dugačiji. Otvoriš vrata, a vani sve pod injem. Na brzinu sam spremio Jana u školu, a mi pravac Maksimir. Rekli bi da nećemo živu dušu sresti, a kada ono Pinky već završava trening. Svaka čast. Staze u Maksimiru prekrivene su ledenom korom tako da je trebalo dobro paziti na svaki korak, ali isplatilo se. Pokriveni injem vraćamo se doma i na poslu smo puni energije za ostatak dana. Što je najljepše dođeš doma nakon posla i ne grize te savjest da moraš još odraditi trčanje. Kada bi tako uspio nekoliko puta tjedno gdje bi mi bio kraj.

No kao nadopuna na Krešine treninge svakako se isplati. U srijedu nastvaljamo sa treninzima na nasipu i Bundeku pa kao što sam puno puta rekao tko želi doći zna gdje smo i uvijek se traži par nogu više za dobar ritam.

Kapela je u nedjelju odradila trening na Branje vrhu. Prošli tjedan bili su na Ponikvama. Dakle radi se i trenira. Svaka čast. S obzirom na lokacije treninga očito će nas iznenaditi novom lokacijom za svoju trku jer ne bi bilo fair da njihova trka bude na terenima na kojima redovito treniraju. Još je doduše dva mjeseca do prve trke, ali oni najbolji već sigurno slažu kockice.

Nema komentara:

Objavi komentar