15 rujna 2009

Par dana kasnije

Razriješili smo sve nedoumice i rezultati su svi provjereni i nema nikakvih promjena. Sve je kako je bilo i u privremenim rezultatima. Danas smo objavili i prolazna vremena po kontrolama. I oni su provjereni i korigirani gdje je trebalo.
Danas je objavljena i prva foto-galerija od Ivice Bertola koji je slikao na istočnoj strani Bundeka. Sutra ćemo objaviti i dio sa vodene kontrole.

Gledajući vremena i prolaze nakon trke vidim da se trčalo jako brzo. To je bilo za očekivati jer Bundek je ravan i tehnički lagan. Svaki puta kada koncepiram stazu pitam se koje vrijeme bi ja postigao da ju trčim. Često sam trčao neke dionice i varijante, ali nikada nemaš baš vremena otrčati cijelu trku. U nedjelju sam si i to priuštio. Odtrčao sam elitnu stazu skoro pa u full brzini koliko je išlo nakon cijelog dana na nogama i postigao vrijeme od 18:04 što bi bilo za drugo mjesto. Doduše pokupio sam i kontrolu na otoku te ju odnio do ženske kontrole, ali nisam siguran da bi vrijeme Line bilo ugroženo. Svaka mu čast.

Jučerašnji dan iskoristili smo za daljnje treninge pod Krešinim vodstvom. Trening bi ipak svrstao u lakši trkački, ali sa naglaskom na trbušnjake. Bome nas je naterao da pumpamo, a i zgibovi nisu izostali. Mrak nam pada sve ranije i opet ulazimo u fazu treninga kada ćemo trčati dio ili cijeli trening po mraku. Zato u srijedu krećemo u 17.45 sa Šestinskog lagvića. Biti će to zadnji trening tamo jer se vraćamo na Bundek od idućeg tjedna.

Nema komentara:

Objavi komentar