21 rujna 2009

Banana u Bjelovaru


Bjelovarske šume inače su mi drage i privlačne za trčanje, ali ovu subotu nekako se sve izokrenulo. Počelo je sa još jednim startnim listama koje su se na kraju morale mijenjati no za raliku od prijašnjih slučajeva organizator je prihvatio sugestije i sve je riješeno relativno bezbolno. Do samog starta nisam imao apsolutno nikakvih problema i baš sam se guštao na trku, a kada ono banana.
Krenulo je dobro. Relativno jednostavna dionica na prvu, sa dosta penjanja i puta, a i kontrola mi je bila nekako na čudnom detalju, ali pogodio sam je bez problema iako je jarak i okolica bila puna smeća. Drugu idem po izohipski i sve ide kao planirano. Već na treću radim manju greškicu, lociram se i ljutim se što ne idem opreznije. Pogađam kontrolu nakon relokacije i punom brzinom prema famoznoj četvrtoj, odnosno broju 48. Kontrolu napadam istočno od gustiša, ali tamo pod milim Bogom apsolutno ništa ne štima. Šuma posjećena, novih puteva kao u priči. Pokušavam se spustiti niže prema sjeveru, a iz šume se nazire livada sa objektima. Zaključujem na karti da sam prenisko i vraćam se u brdo. Ništa mi ne štima, a ne mogu se niti relocirati. Na kraju se odlučujem otići na 14. kt i sa nje onda napasti na 4. Tako je i bilo. Našao sam kontrolu koja je bila na detalju zapiknuta do kraja, a okolica ne da nije odgovarala stvarnom stanju nego stvarno ništa - nula bodova. Prije toga sam bio još jednom i na famoznoj livadi koja je na karti ucrtana zelenim rasterom kao gustiš. Na livadi prekrasno jezerce, pravi ranč sa kućicom, putem... uglavnom to je bilo to. Previše sam energije potrošio na nešto što nije odgovaralo stvarnosti. Šteta, jer ritam kako sam krenuo prema prvoj bio je dobar. Bacio sam još jedan pogled prije odustajanja na kartu i vidio da postoji još nekoliko totalno bezveznih dionica koje nemaju veze sa našom kategorijom.

Zanimljivo je bilo poslije trke vidjeti stazu u Ž21A. Od 7180 metara dužine čak 3000 metara otpalo je na čisto trčanje po putu. Šteta, jer je dobar dio staze bio orijentacijski zahtjevan, a te dionice sve su pokvarile. Kod cura je pobijedila Antonija koja je na 9. kt dobila raketu i do kraja je uvjerljivo rasturala po svim prolazima.

By the way na kontroli 48. nacrtala se apsolutno cijela M21A kategorija i dio M20 kategorije koji su nakon te kontrole odradili zajednički trening do cilja. Profitirali su naravno oni koji su startali zadnji. Najveći gubitnici svakako su Marin Štefanac sa 33', Iskra sa 28', Budi sa 25', Tusić Andrea sa 16', Pongrac sa 18', Matija Razum sa 12' te rekorder Mađar Gergely Lovas sa 39' traženja.

I šta sada. Žalba je uložena, kontrola je na točnom mjestu, a opet sve je krivo ispalo. Poništiti, ponoviti...? Puno je kategorija u igri M21E, Ž21A, M20, M35, M21A. Neki su ovime puno izgubili.

Nema komentara:

Objavi komentar