11 lipnja 2010

Počinje Svjetsko prvenstvo

Da danas počinje ludnica. Nije orijentacijsko trčanje, ali je nogomet. Naših loptača nema jer su zaglibili u mulj namještanja utakmica, novaca, sodome i gomore. S jedne strane mi je žao što ih nema u Africi, ali s druge strane kada pogledaš koliko novaca ide na njih, a koliko i kako vraćaju društvu nisu niti zaslužili biti tamo. Žao mi je vrijednih dečki poput Olića, Modrića, Eduarda koji su radom i znanjem dokazali da pripadaju Svjetskoj klasi, no eto stanje u Hrvatskom nogometu slično je kao i u društvu.
Slovenci nam sa pravom vade mast, Dežela ima ekipu i bez obzira na rezultate u Africi dio su Svjetske nogometne elite u ovim trenucima. Svaka im čast. Nisam neki pratitelj nogometa i nemam svojih favorita, ali siguran sam da će idućih mjesec dana biti spektakularnih utakmica i mnogi se neće moći odlijepiti od ekrana. Biti će to raj za žene: "Dragi daš mi karticu da malo peglam novčeke dok ti gledaš Brazil i Argenitnu? Kaj, Messi, ne, ne,promašaj... ma samo ti daj draga ja sam tu iduće dve vure...." I tako to do kraja mjeseca ;)

Na domaćoj O-sceni evo i nekih novosti sa IO-a koji je održan jučer. Određene su reprezentacije za JWOC, ETOC, WTOC i WOC. Troškovi su skoro finalizirani i kroz dva tjedna će valjda biti većina i plaćena.

Voditelj, izbornik i sl. za Alpe Jadran kup u Italiji u rujnu je Tomislav Kaniški i kontaktirati će ljude ovih dana koji su zainteresirani za odlazak. Trka je odmah na početku rujna pa prije nego se raspršite razmislite o toj trci.

Kad dođe rješenje od ureda državne uprave održati će se i još jedna skupština HOS-a i to je to. kreću vručine i vrijeme je za kupanje. Neki u znoju, a neki u moru. Sutra je trka u Lokvama. Gledam startne liste i potpuno mi je promaklo da je riječ o one man-relay trci za neke kategorije.Moglo bi biti zabavno ako ima dovoljno petlji da se spriječi šlepanje. Pogledajte si primjer kako je to izgledalo u Norveškoj na jednom treningu.  Kako vidim muška elita je spala na niske grane. Samo četri prijave, a staze nisu duge, već skraćene duge.

Nema komentara:

Objavi komentar