12 svibnja 2010

Predradnje i postradnje na Ačkovom kupu

Većina organizatora trka zna šta sve prethodi jednom natjecanju, ali eto za one koji ne znaju malo ću se osvrnuti na stvari koje smo odradili prije i poslije samog natjecanja:


Na terenu sam osobno bio četiri puta, a Paco je još bio posebno uz  to jedan ili dva puta. U tim prolascima terena određeni su start i cilj, pregledan je teren, napravljena doreambulacija dijelova koji su se izmjenili, označene su pozicije kontrolnih točaka, uoćene kritične točke za mlađe uzrasne kategorije i dječju trku. U međuvremenu je stvorena koncepcija staza te je dobar dio varijanti i istrčan, odnosno pregledan u prirodi. 

Dan prije trke pokosili smo ciljni prostor i dio prostora na stazi gdje bi koprive bile preko glave djeci, a vjerujem da se ni ostali nebi baš ugodno osjećali. Isti dan potrakičana je cijela dječja staza i označene dionice za MŽ12, a doveženi su i WC-i. U šumu su postavljeni skoro svi stupići za kontrole bez SI-a, zastavica i papirića oko kontrola. Natovaren je i kombi sa svim stvarima za trku, nabavljeno gorivo za kosilicu i agregat, obnovljen uredski pribor, kupljeni bomboni za dječju trku, ...



Na dan trke stavljene su oznake sa smjer dolaska, potrakičan je put do starta, postavljena je infrastruktura cilja i starta, upogonjen agregat i postavljene su sve SI stanice sa zastavicama i papirićima,  a postavljene su i oznake smješka po stazi MŽ12, startne liste, obavijesti, razglas...Nenad Mihaljević je koordinirao parkiranje u ciljnom prostoru, a još jednom su na startu provjerene i sve karte. 

Tjednima prije trke ishodovali smo dozvole za održavanje natjecanja od MUP-a i Hrvatskih šuma. Obaviještene su lovačke udruge iz tog kraja da ne love na taj dan. Dobili smo suglasnost vlasnika livade i parcele za ciljni prostor, pronašli alternativni prostor za cilj ukoliko se ne sakupe sve potrebne suglasnosti. Dogovorena je suradnja sa pokroviteljima i sponzorima. Isprintani su računi, opisi kontrola za ruku te su i izrezani na format, isprintane su slike za dječje kontrole, dizajnirani kartoni za dječju trku, isprintani su i izrezani..
Osim toga napravljene su web stranice natjecanja sa osnovnim podacima o trci i zanimljivostima u okolici.

Tehnički dio pripreme i koncepcije staza odrađeni su u OCAD-u kao i priprema za tisak. Uz tisak karata istovremeno je odrađena i plastifikacija karata te ispis kategorija na poleđinu svake karte. Odrađena je i nabava i priprema lastrina  i nabavka  medalji za sve natjecateljske kategorije i za svakog malog sudionika dječje utrke.
Jasminka i Dalibor su odradili startne liste i pripremu sport-ident sustava za trku. Isprogramirali su sve stanice i osposobili termalni printer kao rezervni sustav obrade rezultata (što se na kraju pokazalo kao dobra opcija jer Matjaž nebi imao svoje ciljno vrijeme).


Nakon trke sve stvari su natovarene i iskrcane u skladište, a dan poslije razduženo je vozilo, agregat, podijeljene su zahvalnice, provjereni su još jednom rezultati, postavljeni su isti na web, obrađeni su kompletni rezultati dječje utrke.

Puno je to posla i vremena i kada imaš ekipu koja želi pomoći onda sve ide puno lakše, ali opet naradiš se i zato je svaka pohvala nakon trke jedan podstrek za daljnje organizacije. Mi smo ih ove sezone odradili već tri (neračunajući stalni angažman oko tečaja). Slijedi nam dupli program precizne orijentacije u lipnju, pa dupli sprint program u rujnu, pa Zagreb open u listopadu i na kraju MTBO u studenom. Nema opuštanja.

Nema komentara:

Objavi komentar