25 svibnja 2010

Ponedjeljak na Sljemenu

Već jučer me polako počelo nešto zafrkavati, a danas se osjećam lagano zgaženo. Ne znam da li je to od vikenda ili jučerašnjeg treninga. U subotu smo nakon odrađene dvije trke još odradili i reambulaciju terena, a cijelu nedjelju dovršavali kartu za Dan sporta. Karta je gotova i u tisku je, ali neće vam biti od koristi jer je namijenjena obuci i školi u kojoj se događaju velike pozitivne stvari. O tome sutra.
Da se vratim malo na trening jučer. Prije petnaestak godina kada sam sa Tomicom, Ivom i Ivkom trčao na Sljeme sve je bilo ok do povratka. Duge nizbrdice nisu pogodovale mojim koljenima i na kraju je sve završilo terapijama na Šalati. Izvukao sam pouku iz toga i sve svoje treninge koje radim na brdo pokušavam u povratku svesti na laganini ili na motorizirani prijevoz ako je moguće. Jučer sam odradio jednu od tih opcija (hvala Ivek), a za svaku pohvalu je i Krešina borba sa brdom nakon dva tjedna antibiotika. Nas pet i brdo. Šuma ponedjeljkom na Sljemenu izgleda fantastično, nigdje žive duše, a već se osjeća i ugodnija temperatura za trčanje. Pogled na grad...neopisivo.

Za Plitvice vidim relativno mali broj prijava. Pa nisu se valjda ljudi stvarno preplašili tog terena? Mi i dalje popunjavamo praznine. Ide nas preko 40. što je solidno za trku van Zagreba. Rekli bi da punimo budžet drugih klubova :), a mi jednostavno volimo ići na trke i pokušavamo time zaraziti i druge.

Jedan od klubova koji u zadnje vrijeme stvarno marljivo radi i razvija se je OK "Torpedo". Lazićeva era je davno iza njih i svake sezone vidi se veliki napredak u radu. Preuzeli su primat u Primorsko-goranskoj županiji, povečavaju broj članova, rezultati su sve kvalitetniji, a i trke u njihovoj organizaciji dobile su glavu i rep. Kada smo već kod Rijeke sjećam se zadnjeg prvenstva Hrvatske na Platku daleke 1994. ako se ne varam. U vrijeme prvog starta legendarni Lazo je još imao skoro sve kontrole na cilju i tek je kretao u postavljanje. Tada sam treće mjesto izgubio od Ivka za malih sedam sekundi, a neka od tih imena još dan danas susrećemo na trkama.
Ipak vratimo se Torpedu. Nova web stranica je izašla na vidjelo pa bacite pogled.

Nema komentara:

Objavi komentar