06 svibnja 2010

Kiša, sunce, snijeg i lakat

Vrijeme je totalno skrenulo. Čas pada kiša, čas je sunčano, a u Španjolskoj je jučer pao snijeg. Ne zna se tko je tu lud. Kako je krenulo jučer mislio sam da će to biti još jedan u nizu treninga koje ćemo odrađivati u nekim padalinskim uvjetima. Na kraju se sve smirilo i došlo je sunce. Za promjenu nas se okupilo i nešto više, a Krešo je odradio sa nama pošteni trening. Jedino mi nije jasno zašto ja Mujo umjesto da osjećam bolove i umor u nožnim mišićima imam bolove u laktu. Napraviš 15-20 dionica i lakat počne pikati kao da sam iglu zabio u njega. Valjda previše mašem rukama dok tjeram komarce.


Jučer me apsolutno iznenadila Dora. Odradila je zagrijavanje u vodećoj grupi, odradila sve dionice u zavidnom tempu i na kraju tražila još trčanja. Ekstra motiv nakon pobjede u Maruševcu? Da je redovitija gdje bi joj bio kraj? No mlada je i ima još puno vremena pred njom. Neka sada jednostavno uživa u trčanju.
Bilo je zanimljivo nakon treninga baciti pogled na odjeću. Toliko zmazani nismo nakon niti jedne trke, a kamoli nakon treninga. Najgore je prošla Helena koja je osim po leđima imala i prednji dio tijela u blatu zbog onoga što je prskalo iza ekipe koja je trčala pred njom.



U svakom slučaju jedan lijepi trening u dobrom društvu. Ako vas zanima koliko pera ima na Maksimirskom sokolu na Mogili pitajte Ivicu :)

1 komentar:

  1. a kaj da velim od dvadeset pokušaja da izbrojim pera došao sam do broja 12 :)

    OdgovoriIzbriši