24 listopada 2011

Kup Feuda

Odradili smo i vikend precizne orijentacije. Ove godine "Kup Feuda" prerasao je u dvodnevno izdanje sa do sada rekao bih najjačom međunarodnom konkurencijom. Bilo je tu Talijana, Slovenaca, Srba, Rusa i naravno Hrvata.
Samo natjecanje bilo je organizirano u Ivinom stilu. Čisto tehnički dio na terenu odrađen  je i postavljen kako treba, a sve ostalo od listi, web-a, obavijesti, rješenja se nalazilo se u drugom planu. Doduše nekako je to i najbolje kada si "one man" team. Bitno je koncentrirati se na ono bitno, a ostalo ako stigneš. No ako iduće godine krene WRE liga u preciznoj orijentaciji i taj dio morati će biti daleko bolji i na vrijeme.
Vratimo se dakle na ono bitno. Prvo natjecanje održano je u Jastrebarskom kod dvorca Erdody. Zanimljiva koncepcija staze bila je za moj ukus prekaotična. Zadaci tehnički, reljefni i dobri, ali da se nalaze na nekom razmaku i u manjoj gužvi. Već na samoj karti je bila gužva sa kružnicama i linijama, a na terenu pravi krkljanac. Iako je Ivo postavio trake prema pravilima, ne mogu se oteti dojmu da mi je hrpa kontrola stalno odvlačila pažnju prema prebrojavanju i pregledavanju koje kontrole uopće gledamo za zadatak. Sukladno mojoj dekoncentraciji bili su i rezultati. Jedino sa čime sam bio zadovoljan su vremenske kontrole. Nakon dugo vremena znao sam točno što radim i na koji način odgovaram na njih. Vremenske kontrole bile su postavljene u tempo sistemu što čak i nije tako loše, no organizator bi ovo trebao ipak najaviti unaprijed da se ljudi znaju pripremiti Taj sustav nije službeno još uveden iako su ga koristili i na WTOC-u ove godine mimo IOF pravila, dakle ne smije se koristiti niti na našim trkama ako se ne najavi.
Drugi dan natjecanja održan je u blizini Galgova. Koristila se stara karta Starče posebno dorađena i reambulirana za ovu priliku. Vidi se da je Ivo ovdje proveo dosta vremena reambulirajući teren. Zadaci su opet bili tehnički dobri i zanimljivi, ali karta koju smo dobili pretjerano kaotična sa hrpom linija. No ovaj puta se nisam dao smesti i pokušao sam se koncentirati maksimalno koliko je išlo. S obzirom da smo noć prije proveli na svadbi stotinjak kilometara van Zagreba bilo je dobro da smo uopće stajali na startu. I ovaj puta su vremenske bile u tempo formatu. Na prvoj vremenskoj sam skoro odgovorio u krivo, ali sam u zadnji čas  shvatio zamku. Drugu vremensku ispcao sam malo prebrzo, a treću bez problema. Mozak se probudio nakon neprospavane noći. Iako sam imao dobar osjećaj na kraju je ispalo da sam ipak drugu fulao. Doduše i 90% drugih natjecatelja je tu istu pogriješilo. No nema zamjerke, zadatak je bio dobar i to je to.
Na stazi je išlo lagano. Uz malo više koncentracije uglavnom sam vidio što je trebalo. Koncentracija je popustila na zadnjoj (standardno) i izgleda na četvrtoj. Analizom svojih nastupa na preciznoj većinu greški koje radim u principu su uvijek kod Z odgovora. Imam politiku da mikro Z zanemarujem i iz principa ne odgovaram Z na takve zadatke. No ovdje to nije bio taj slučaj. Bio je čisti Z. Sve u svemu zadovoljan, dvije greške na stazi i jedna vremenska. Žao mi je za zadnju, a ostalo jednostavno nisam vidio kako treba. Ostatak ekipe je išao izjednačeno. Svi su se motali tu negdje oko 14 točnih odgovora. Odlučivale su vremenske kontrole te brzina odgovora. Na kraju je Hoki slavio u ukupnoj konkurenciji ispred Kreše i Ivane.

Kao i uvijek natjecanje u preciznoj ima i onaj dio za "zelenim stolom". Nijo to ništa posebno rezervirano za naša natjecanja u preciznoj. Tako je to i u Svijetu i na WTOC-u. Napraviti savršenu kartu da se sve linije azimuta na terenu poklapaju gotovo je nemoguće. Prvi dan na Kupu Feuda iz plasmana su maknute dvije kontrole, a drugi dan jedna. Ove godine me te poništene kontrole skupo stoje. Na tri trke izgubio sam barem pet bodova jer još niti jednom nije poništena kontrola na koju sam imao krivi odgovor :( Bad luck, očito predobro odgovaram na "bug" kontrole.

Na prvenstvu Hrvatske koje se održavalo drugi dan Hoki je uzeo svoju prvu titulu prvaka Hrvatske, a ja svoju prvu medalju (srebro) na prvenstvu u preciznoj orijentaciji. Imali smo sreće da se Ivana probudila tek  tamo na drugoj kontroli jer bi nas inače pomela. Njoj ide bronca i jedini je Hrvat(ica) koji je do sada na svim prvenstvima Hrvatske u preciznoj osvaja(la)o medalju. Ono što mene naročito veseli je da sam ovime prvi Hrvat koji je za sada uspio osvajati medalje na prvenstvima Hrvatske u sve tri grane sporta, dakle u trčanju, mtbo-u i u preciznoj. Opasno mi se prijeti i Ivana, no njen hat-trick bi mogao biti puno vrijedniji jer je bila prvakinja Hrvatske u dvije od tri grane sporta. Nedostaje joj još samo bicikl. Tu negdje blizu je i Neno, no njemu još nedostaje precizna orijentacija. Zgodan motiv za dalje. Kaže se da se čovjek treba veseliti malim stvarima.

Rezultati prvi dan
Rezultati ukupno sa kartama i zadacima

Statistika osvajača medalji na prvenstvima Hrvatske do sada kaže:

1. Ivana Gobec - 1 zlato (2010.) + 1 srebro (2009.) + 1 bronca (2011.)
2. Zdenko Horjan - 1 zlato (2011.) + 1 bronca (2010.)
3. Ivo Tišljar - 1 zlato (2009.)
4. Ivica Bertol - 1 srebro (2010.) + 1 bronca (2009.)
5. Damir Gobec - 1 srebro (2011.)

2 komentara:

  1. Sve pet, jedino što se drugi dan koristila potpuno nova ISSOM karta, koja je crtana na podlozi Starče (jer je ista bolja od HOK-a). Preciznost i količina detalja nisu usporedivi.

    OdgovoriIzbriši
  2. To je istina. Kao što rekoh vidi se da je uloženo puno truda u kartu.

    OdgovoriIzbriši