10 rujna 2010

Lista pokrovitelja trke se proširuje

Kako to obično biva u danima pred trku gužva je sve veća i sve je manje vremena za obaviti sve šta treba. No dobra vijest je da je trka naišla na plodno tlo i Karlovac je prepoznao nešto novo u svom gradu. Pokroviteljstva nisu velika, ali proširuju nagradni fond i čovjeka vesele. Prva se javila turistička zajednica grada Karlovca, a odmah nakon njih i Karlovačka pivovara. U pregovorima smo sa još nekoliko njih, a po svemu sudeći to će biti najbolja pizzerija u Karlovcu (pizzeria Tiffany), najbolji projektni biro Karlovca (Nimbus), a možda i najbolja slastičarna grada.

Prijave su dosegnule brojku sedamdeset i sve je izglednije da će biti preko stotinu natjecatelja. Možda dođemo i do brojke od stotinu i pedeset ako nas posluži dobro vrijeme i želja za izazovom novog terena koji nije pretežak. Sve skupa može biti jedan lijepi dan u prirodi i izlet za cijelu obitelj. Mediji također odrađuju svoj dio posla pa je tako danas napravljen razgovor za radio Koranu, najava je napravljena na portalu Rekreacija hr, a još čekamo objavljivanje članaka u tiskovinama.


Sutra je trka u Lokvama. Koliko sam usredotočen na trku pokazuje i činjenica da sam nedjelju planirao za trku, a subotu za dovršenje karte. Da me dobri ljudi iz kluba nisu upozorili, lijepo bi poljubio "vrata" u nedjelju ili bi se lupao u glavu negdje oko 11 sati sutra. Trka je lijepa i nova karta je u igri i svakako ju treba pohoditi. Malo sam razočaran odazivom u klubu, ali kada se čujem sa ljudima i kada mi kažu zbog čega ne mogu ići, čovjek shvati da ipak ima i drugih imperativa. Biti će još trka, a nadam se samo da ova kriza neće još dublje pogoditi ljude jer stvari koje se događaju daleko su od onoga što bi htio čuti. No naši sportaši su borci i isplivati će iz krize. Veseli me činjenica da se ipak nakon X godina mnogi vraćaju u sport sa svojim obiteljima i upravo je to najveća vrijednost orijentacijskog sporta. Veseli me vidjeti na startnim listama drugu i treću generaciju imena onih koji su postavili temelje našeg sporta prije tridesetak i više godina.

Nema komentara:

Objavi komentar