26 travnja 2010

Snijeg, sunce, Molltaler i trening

U subotu je vrijedna ekipa odradila trening koji je okupio 104 osobe. Najveći ove godine. Žao mi je što nisam bio tamo, ali eto splet okolnosti odveo me na drugu poziciju. Trening je kao što čujem prošao super, a marljivi Vihoraši sve su odradili prema zacrtanom planu. Postavljena je i precizna orijentacija. Ovaj puta nešto teži zadaci sa Z odgovorima na koje su se ulovili i iskusni lisci. U svakom slučaju dobra priprema pred Trijangel koji nam slijedi ovaj vikend. Po meni jedna od onih trka koju svakako treba pohoditi.
Žao mi je što se trening preklapao sa Neninom trkom, ali šta možemo. Puno je događaja i teško je pronaći vikend kada nema barem dvije stvari koje se preklapaju.

Nakon  dana provedenih na Molltaler glečeru povratak u sunčani Zagreb i hvatanje zaostataka za pripremu pred Ačkov kup. Ipak još neko vrijeme će me držati sjećanja na snijeg, super ekipu i prekrasne sunčane dane provedene na preko 3000 metara.

1 komentar:

  1. Da ulovili! Ne znam dal da se hvalim, ali koliko vrijedi kad odgovoriš krivo na svoj zadatak?

    vrlo anonimno :)

    OdgovoriIzbriši