30 studenoga 2009

Skupština HOS-a


Bila je, šesta po redu i prošla je. Neki novi i neki stari ljudi pokušati će napraviti najbolje što mogu. Svaka čast Rozmari na dobrom vođenju Skupštine, na vrijeme je rješavala sva nepotrebna lamentiranja i provokacije, a toga je bilo stvarno puno. Istini za volju začudio sam se omjeru glasačke mašine i koliko sam od nekih očekivao stajališta koja su iznosili, drugi su me potpuno iznenadili ili možda ipak nisu, jer kod prebrojavanja glasova znao sam od kuda može doći ona najgora mina iznenađenja i to se dogodilo. Srećom bez posljedica po naš sport. Barem sada znamo tko kako diše. No to je tako u politici. Siguran sam samo u jedno, prije dvije godine definitivno sam pogriješio i trebao sam glasati za drugu opciju. No možda je tako i bolje, znamo na čemu smo i idemo dalje.

Pred nama je ove godine puno posla, a financija malo. Trebati će dobar čarobnjak da sve to realizira na najbolji mogući način. Kalendar je u principu gotov i sada ostaju samo kozmetičke dorade, a na natjecateljima je da počnu trenirati. Tko misli ozbiljno 01.12. je krajnji rok za početak sustavnog rada.

Nema komentara:

Objavi komentar