06 studenoga 2009

Szekesfehervar


Studeni je nekako uvijek u davna vremena bio rezerviran za odlaske na trke u Mađarsku. Jedno vrijeme pohodili smo okolicu Budimpešte barem četri-pet puta godišnje. Danas je primat završne trke sezone preuzela Venecija. Ljudima nekako više paše uživati u moru i suncu pa čak i u kratkim rukavima nego se smrzavati na mađarsko-sibirskom vjetru.

Sezonu definitivno treba u kontinentalnoj Hrvatskoj završiti krajem listopada jer studeni ne nosi ništa lijepoga, a broj natjecatelja može biti samo lošiji nego u sezoni.

Ove godine mi idemo i u Mađarsku i u Veneciju. Mađarska će biti dobar trening. Iako trčimo u veteranima staze su uobičajeno dugačke. Mislim da sam ove godine u eliti imao samo jednom ili dva puta tu dužinu u Hrvatskoj. Prognoza za trku je očajna. Kiša i smrzavanje nam ne gine.

Idući tjedan ide verifikacija rezultata Kupa. Čini mi se da će biti nezadovoljnih, ali tako je to. Uvijek ima onih kojima pravila ne odgovaraju. Pogledajte si na stranici Saveza obavijest o Alenovom trening kampu na Bjelolasici. Tko si može priuštiti neka obavezno sudjeluje.

Radio sam do sada na izradi nekoliko web stranica. Ništa posebno, stvarno amaterski, ali me živo zanima koliko se kreće izrada jedne prosjećne, čak mogli bi reći bezlične web stranice bez nekih velikih kerefeka. Evo recimo nešto poput stranica Saveza?

Nema komentara:

Objavi komentar