17 studenoga 2009

Venecija - 40. trka ove sezone




Bilo nas je puno, vrijeme je izdržalo, a i staze su bile nešto drugačije nego prijašnjih godina. Gledajući rezultate naši natjecatelji sve su prisutniji u TOP 10 što je stvarno lijepo za vidjeti. Nije rijetkost da se netko nađe i na postolju. Ove godine Eva je pobijedila u veterankama, a naši klinci Mia i Ivan bili su 3. i 2. u kategorijama do 10 godina. Super trke za Ivu i Doru u Ž12 između čak 100 natjecateljica, izvrstan Matej Štambuk koji je bio treći u M14, super Matija koji je 10. u M16, Antonija je u prvoj polovici u ženskoj eliti, Iskra šesti... Stvarno impresivno. Rezultati

Staze su ove godine planirane iz Londona, uz pomoć ljudi na terenu u Veneciji i to se osjetilo. Po prvi puta start je bio na drugoj strani kanala čime su i kraće staze dobile mogućnost trčanja po "novom terenu". Duže su staze izbjegavale dosadne dijelove te smo stvarno ove godine morali biti konstantno koncentrirani na kartu. Malo je bilo zeznuto što je start bio ranije, a k tome još je trebalo ići pola sata ranije od toga da bi se stiglo na brod koji nas je vozio na start. Za one koji su startali rano trebalo se dobro požuriti (a redovi za WC niti ovaj puta nisu bili mali). No iako su organizatori rekli da neće biti WC-a na startu uspijeli su smjestiti dva kemijska WC-a na kurblu pored crkve.

Iako sam zadovoljan sa 9. mjestom, mjesta za napredak još je bilo. Izgleda da sam krenuo nešto presporo, a možda je to i rezultat opreznijeg ulaska u trku. Najviše me veseli činjenica da imam 2. prolaz na duuuugačkoj varijanti i to sa samo 5 sekundi zaostatka za prvim prolazom. Mostove sam sve istrčao bez problema i za razliku od prošlih godina čak i zadnji most sam još istrčao relativno svjež. Ove godine imao sam i četiri bliska susreta, a od toga je onaj sa bakom iza ugla bio najmekši. Bakica je imala meku bundu, a ja sam je brzo zagrlio da ju ne srušim. Ostala je totalno zbunjena što joj se dogodilo. Drugi susret bio je sa trkačem. njegov trzaj desno, moj lijevo, pa njegov lijevo, moj desno i naravno da smo se pogodili. Pao je zajednički smiješak i svako trk na svoju stranu.

Trideseto izdanje Venecije bilo je drugačije i kao i svaki puta lijepo, zanimljivo i posebno. Iduće godine idemo opet. Hoćemo li nadmašiti brojku od ove godine ne znam jer ne pamtim da smo ikada, igdje došli sa dva autobusa na kat. Još zanimljivije je da smo krenuli nazad na vrijeme, čak prije vremena, a za brojku od 130 osoba to stvarno nije uobičajeno. U Zagrebu smo bili već u 23 sata. Vozači izvrsni, busevi komforni i udobni. Šta ćeš više. Još da nije ove gripe koja nas je malo prorijedila.

U petak je u 18:30 u prostorijama OK "Maksmir" - mjesna zajednica "Dinko Šimunović" u Šrapčevoj ulici 11 - proglašenje Kupova za 2008. i 2009. godinu.

I na kraju još jednom hvala Alenu na fotkama iz ciljne ravnine.

Nema komentara:

Objavi komentar