26 studenoga 2009

Od šume se ne vidi drvo

Oni koji su si dali malo truda i proučavali su karte sa WOC-a mogli su naići i na ovakav dio karte. Opis zelenog kružića trebao bi biti karakteristično drvo ili pučki rečeno: to drvo bi se trebalo po nečemu bitno razlikovati od drugog drveća koje se tamo nalazi. Što je reambulator htio reći crtajući ovo vjerojatno samo on zna. Iz pouzdanih izvora znam da ovo sigurno nije primjereno karti za WOC. Ja bih reklo da je poslužilo za zbunjivanje protivnika. Srećom kontrola nije bila na karakterističnom drvu već na detalju rupe. Živo me zanima kako bi izgledao opis za preciznu: "sedamnaesto karakteristično drvo sa istočne strane :)".

Pomalo me podsijeća na moje prve pokušaje reambulacije kada sam mislio da moram ucrtati apsolutno sve šta vidim. Podloga je bila puna detalja, a kada sam sve to prebacio u računalo nastao je kaos. Na kraju smo zajedničkim snagama ipak odlučili sve baciti u smeće i krenuli smo iz početka.

Nema komentara:

Objavi komentar