27 listopada 2009

Jogging i rendgen


Uz svu strku koja vlada ovih dana jučer sam konačno smogao snage, vremena da mislim i na svoje zdravlje. Odoh na rendgen snimiti neke stvari koje me muče već duže vrijeme. Iznenadio sam se u principu kako nema gužve. Dođeš, prijaviš se da si stigao i za 5-10 minuta si na redu. Nalazi za sedam dana. Ono što me malo ljuti je ta famozna participacija koju plaćaš na svakom čošku, 15kn kod liječnika opće prakse da bi uopće dobio uputnicu, 27kn za rendgen, pa još neka nn cifra da ti doktor veli šta ti je...Sve bi to bilo u redu da godinama iz plaće ne izdvajam za zdravstveno osiguranje. Vele plati si dopunsko. Šta će mi dopunsko ako već izdvajam i doktoru idem jednom u deset godina. Bolje da te pare stavljam sa strane pa kada ustreba platim privatnu praksu.

No za dobro raspoloženje pobrinuo se Krešo svojim treningom. pojavio se u tajicama i krenuo furiozno u novi trening. Krug i pol zagrijavanja, dionice po stepenicama i to 18 komada, pa vježbe snage, pa intervali...Ma super tulum. Što je najbolje osjećao sam se čisto dobro. Danas doduše malo bole noge, ali tako treba i biti.

Ovih dana imao sam čast razgovarati i sa dr. Ivom Belanom, našim poznatim maratoncem i autorom knjige "Jogging". Svi mi trčimo, ali koliko nas si je dalo vremena pogledati malo stručne literature i primjeniti ono što je već netko odavno otkrio. Nažalost svi mi često otkrivamo toplu vodu. Dr. Belan bio je toliko ljubazan da ponudi svoje knjige na način da ne morate vi u knjižaru po nju već ju možete naručiti i dobiti je na orijentacijskoj utrci, treningu, sastanku, u autobusu za Veneciju... Tko je zainteresiran može mi se javiti. Cijena prava sitnica, 150kn.

Nema komentara:

Objavi komentar