23 listopada 2009

Stišće, stišće


Bome nakon sprint kupa i Zagreb opena ova organizacija mi već malo teže pada. Nije da nema gušta u tome, ali malo se čovjek ispuše. Sprint kup i Zagreb protekli su bez uobičajene strke dane prije. Čak sam u subotu dan prije Zg opena napravio i trening za svoju dušu, odradio normalne kućne aktivnosti, skoknuli u nabavku. Tehnologija radi čuda, a i kada si čovjek dovoljno rano sve pripremi može se sve skupa i bez stresa napraviti.

Sutra ide laganini. Sam sam postavljač, par ljudi na cilju i startu bez razglasa i velike halabuke. Biti će onako obiteljska atmosfera, samo da nas vrijeme posluži. Na startnoj listi je na kraju 28 duša.

Što se Venecije tiče butiga se uskoro zatvara. Sa jučerašnjim danom imamo preko 120 ljudi u autobusima i primamo još samo 6-7 ljudi. Ne sjećam se da smo ikada bili na trci u tolikom broju. Ima i nešto prijatelja-navijača koji nam pomažu napuniti bus da natjecatelji mogu ići, ali sigurno ne više od 20.

A da su predizborne igre u punom jeku osvjedočio sam se i primitkom e-maila iz Bjelovara. Koji ultimativni ton u pismu, pa to je strašno kao da se radi o životu i smrti, a ne o sportskoj aktivnosti. Ono što me najviše smeta je da uvijek takva pisma dolaze od osoba koje nikada nisu bile aktivne u sportu, nikada se nisu natjecali i nemaju pojma o biti sporta. Mogu na prste jedne ruke nabrojati trke na kojima su bili u zadnje dvije-tri godine. Za njih je najbitnija administracija i upućivanje dopisa. Ma sve je to u redu u profi sektoru, ali ovo je kriva adresa. Mene preskočite iz tog dijela dopisivanja.

Eh koji smijeh. Upravo sam otvorio opomenu Zg holdinga - čistoće u kojem prijete utuživanjem radi neplaćenog računa iz 2006. godine, a cifra je 0,01kn!!! Da bi čovjek riječ rekao. Šta se mora, mora se. Već trčim u računovodstvo ispunjavati naloge za isplatu.

Nema komentara:

Objavi komentar