13 srpnja 2011

Rezultati i analize - SB open


Organizatori su objavili rezultate proteklog vikenda pa koga zanima sada može proučavati sve što ga zanima. Imate prolazna vremena, splitbrowsere... Objavljen je i routegadget pa možete ucrtati svoje kretanje po stazi ili proučavati varijante drugih kako su trčali. Moje varijante su tamo.

U Našicama u principu nemam nekih većih grešaka. Mala nesigurnost na prvu jer sam prvo naletio na tuđu kontrolu, ispipavanje potoka na petu kontrolu (nije se moglo proći, a da baš ne skočiš preko koljena), nekoliko korekcija putanja i to je to. Veseli me najbrži prolaz na zadnju kontrolu jer se radilo o čistom brdu, a tu sam inače najslabiji. Čak mi je i Lovrec rekao da sam tu vjerojatno izgubio trku. Eto, nisam :)))


Eh baš gledam i sada mi je žao što nisu zbrajali sprinteve za ukupni plasman. Imam dvije velike sekunde prednosti u ukupnom zbroju ispred Vedrana ;), Otkrio sam da sam izgubio gotovo pola minute na  varijanti na 13.KT u Belom Manastiru što nije bilo baš očekivano jer se nije radilo o greški već očito o izboru krivog puta. Vedran je išao sjevernim putem i sve nas potukao do nogu. Do tog trenutka sam čak bio i vodeći u poretku, a mislio sam da se vučem. Zanimljivo.


Na srednjim stazama sve je palo u vodu na prvoj kontroli. Gotovo dvije izgubljene minute u odnosu na konkurenciju nije se više dalo nadoknaditi. Ostatak trke bio je uglavnom u skladu sa ostalim trkačima, osim na 8.KT na kojoj smo se vrtili oko krivog grma koji nije na karti. Doduše još uvijek mi nije jasno na čemu je bila ta kontrola jer po opisu je bila uvala, a ja sam percipirao samo grm. Sunce je očito tamo prejako pržilo.

Eto dajte si truda i ucrtajte svoje putanje na route gadgetu da u ovo ljetno virjeme imamo što proučavati :)))

Nema komentara:

Objavi komentar