04 studenoga 2010

Kup Feuda - Jastrebarsko

Nekako je u sjeni svih događanja prošla i završnica Kupa Hrvatske te zajedničkog kupa Hrvatske - Slovenije i regije Friuli-Veneto-Gulia u preciznoj orijentaciji. Završnicu je u subotu organizirao Ivo Tišljar na novo reambuliranoj karti oko dvorca Erdody u Jastrebarskom. Zgodan teren, nova karta i dobra konkurencija. Ono što se meni osobno ne dopada jesu tipovi zadataka između nečega i nečega pa onda tri kontrole ili četri u "lajni" i sada ti preciziraj u centimetar. No to su osobni afiniteti koji nemaju veze sa kvalitetom natjecanja koja je bila u redu. Malo smo doduše kasnili sa početkom, no na preciznoj je to nekako uvijek dosta teško isplanirati ako si samostalan u postavljanju. Na običnoj orijentaciji dođeš i pikneš kontrolu i to je to, a ovdje trebaš za svaku kontrolu i po desetak minuta ako nemaš pripremljene oznake.
Po meni jedini gaf na trci napravio je Ivo osobno. Pet minuta prije starta naglasio je da su svi Z odgovori (ako ih ima) vrlo očiti, dakle nema milimetarskih Z-ova. Dođem na prvu i mjerim, razmišljam i nekako mi ta misao ide kroz glavu i naravno ne stavim Z jer je bilo stvarno milimetarski. Ostatak staze očito nisam bio dovoljno koncentriran da bi napravio neki dovoljno vrijedan rezultat. Dapače jednu kontrolu sam krivo perforirao, "klaster" sam opet krivo protumačio i dobro je da sam skupio i ovih sedam točnih od 16. Čak me i Jan dobio na jednoj vremenskoj. No dobra strana svega je da je Jan po prvi puta išao samostalno na stazu i svidjelo mu se. Kaže da je zabavno. S obzirom na težinu staze tri točna odgovora sasvim su dobra podloga za njegov napredak.

Krešo Keresteš iznova je dokazao da spada u sami Svjetski vrh i kada je motiviran nema problema da bude među prva tri. Pobjedio je ispred talijanskog dvojca Renata Bettina i Elvia Cerassera. Najbolji Hrvat bio je Ivica na četvrtom mjestu. Odmah iza njega sa par sekundi zaostatka bila je Sanja, a iza njih dvoje Zdenko. Nekako mi se čini da se krug kvalitetnih kandidata lagano širi i da će pritisak na mjesta u reprezentaciji biti sve veći. U paralimpik kategoriji slavio je Ivica Bertol ispred Zdenka Horjana i Viktoria Mikovića.
Na kraju svega odmah je napravljeno i proglašenje zajedničke lige koju je osvojio Zdenko Horjan ispred Ive Tišljara i Elvia Ceresera, a glavni nositelji precizne iz ovih regija održali su i kratki sastanak vezan za organizaciju lige iduće sezone.

Nema komentara:

Objavi komentar