05 prosinca 2009

Vratili se na Svetice

Nakon pune godine od kada smo krenuli sa treninzima sa Krešom vratili smo se na početak i današnji trening je mogli bi reći početak nove sezone. Skupilo nas se dvadesetak što je u redu. Nadam se da će i dalje biti ovakva brojka. Tema treninga je bila: idemo vidjeti gdje smo i šta se može napraviti da to poboljšamo. Jednostavnije rečeno napravili smo malu provjeru na 3 i 5 km ovisno o godinama, raspoloženju, snazi, mogućnostima...Vrijeme je bilo idelano, ne prehladno i ugodno za trčanje. Krenuo sam u jednom tempu koji sam pokušao držati stalno i do 3.km mislim da sam se osjećao baš kako treba. Plan je bio nešto ubrzati u zadnja 2. km, ali nije mi baš nekako sjelo. Zadnji km. je bio baš težak. Vidi se da je zadnjih mjesec, dva bilo više laganini nego ozbiljni treninzi. Na kraju se vrijeme zaustavilo malo ispod 20 minuta, što je dakle malo ispod 4 po kilometru. Nije loše, ali bilo je i boljih dana. Test sklekova odradio sam na šakama jer mi ruka još uvijek ne dozvoljava ono što bih htio, a trbušnjaci su klasično takvi da treba raditi na njima.

No dobro, bio je ovo prvi trening, a poznavajući Krešu zasigurno nam neće faliti vježbi snage. Još dakonačno ubacim taj dugački nedjeljni trening i biti će sve ok. Veseli me da nas se ipak opet sakupila solidna brojka i to mi je dodatni motiv da nastavimo i dalje sa ovim treninzima.

Nema komentara:

Objavi komentar