23 prosinca 2009

Ode snijeg


Nažalost trajalo je stvarno prekratko. Konačno pravi snijeg i onda se u dva dana temperatura popne za nevjerojatnih 30 stupnjeva. Pa to je stvarno nenormalno. Ostaje nada da će se ponoviti još koji puta pa da odemo i na Bjelolasicu ponoviti nezaboravne dane u veljači ove godine kada smo skijali po fantastičnom dubokom snijegu po bespućima Bjelolasice.

No bilo, kako bilo iskoristio sam priliku da otrčim pokoji kilometar i po snijegu dok ga je bilo. Danas sam odradio muški trening sa Krešom. Jedna relaksirajuća večer sa dobrom ekipom, nekoliko sklekova, iskoraka i ponešto trčanja. Čisto dosta za dane koje dolaze.

Nakon silnih analiza i terapija pukao mi je film i otišao sam u privatnu praksu. Doktoru je trebalo za dijagnozu pune dvije minute. Nažalost nema neke velike pomoći i ako se ne pazim opcija je operativni zahvat. Dakle od sada na dalje, oprezno. Frustrirajuće je jedino to što ti to ne kažu oni za koje plaćaš zdravstveno osiguranje već lijepo platiš i sve dobiješ servirano na tanjuru. Da sam sluša doktoricu i dalje bi se cmario po bolnici na kojekakvim magnetima, struji..., a od svega ništa koristi.

Idemo dalje. Sutra je Badnjak. Svima želim ugodne Blagdane i sretan Božić.

Nema komentara:

Objavi komentar