07 prosinca 2009

Sveti Nikola


Nedjelja je protekla u znaku naše dječje trke. Čak 179 mališana sa svojim roditeljima, bakama, djedovima i prijateljima startalo je u nedjeljno jutro sa kartom Bundeka. Po prvi puta imali smo toliko naknadnih prijava da smo jedva sve progutali. Naravno lijepo i ugodno vrijeme pogodovalo je tome. Organizacijski je sve teklo kao po špagici. Ove godine se ne sjećam da smo i za jednu trku imali nekakvu paniku oko organizacije. Uglavnom sam dan prije trke bio relativno slobodan i išao sam na vrijeme spavati ili smo bili u gostima... Tako je bilo i ovaj puta. Ugodna večer kod kumova bez gledanja na sat i razmišljanja o obavezama koje nas čekaju idući dan. Ekipa je već toliko uigrana da im skidam kapu. Iznenadio me Nino koji je na razglasu suvereno vladao muzikom i vrlo primjerenim komentarima i pozivima na trku te razgovorima sa djecom i roditeljima. Imamo i niz dobrih fotki, a autor je ovaj puta Karlo.

Rezultati

Nažalost bilo je i roditelja koji su se švercali sa djecom te su izbjegli plaćanje startnine, ali neka je i toga. Ako nisu imali neka im je sa srećom, a ako su zaboravili neka doniraju udrugu PUŽ svojim velikodušnim prilogom. Na trci sam imao veselu dužnost i nekima se svidjela, neke je nasmijavala, a neki su bježali od mene kao od vraga. Ne nisam bio krampus, ali...

Pohvale stižu sa svih strana i baš nam je drago da Vam se svima svidjelo. Popratio nas je i HTV, a i novinari Vjesnika.

Sada nam slijedi zimska pauza sa trkama, ali iduća će godina biti skoro jednaka po našim organizacijama.

Nema komentara:

Objavi komentar