29 lipnja 2009

Rijeka i Lokve



Prošlo je i ovih 9 neradnih dana. Godišnji odmor je prošao i kako stvari stoje uskoro će se i vrijeme popraviti. No da se vratim na ono što je bilo prije skoro dva tjedna.
Sprint trka u Rijeci konačno je imala glavu i rep i sve je izgledalo kako treba. Dečki i cure su si dali truda i bila je to stvarno zgodna trkica. Šteta da nas vremenski uvjeti nisu poslužili jer je kiša dodatno smanjila broj ljudi, ali tako je to u orijentaciji. Što se tiče staze i nastupa nisam pretjerano zadovoljan. Koncepcija staze je bila u redu, ali se ja nisam mogao posložiti i već na drugu radim grešku te trčim na petu KT. Izgubljena je tu barem minuta. Sličnu grešku radim i na 7 KT kada trčim na 17KT. Slabija vidljivost i kiša učinili su svoje pa je tako i bolji plasman otišao u nepovrat. Malo je tu pripomoglo i mjerilood 1:2500 na koje se nisam odmah prešaltao. No dobro idemo dalje.
Noć smo proveli na Krku, a rano ujutro opet preko mosta u smjeru Lokvi. Srećom kiša više ne pada i dolazimo na vrijeme na mjesto okupljanja. Mjestoparkinga malo nas je zbunilo jer je tamo još nedavno bila zgodna farma sa životinjama, a danas pustoš. Prava šteta.
Tome je najavljivao strm i teški teren i znali smo šta nas čeka. U principu nije bilo ni tako strmo, koliko je na nekim mjestima vegetacija otežavala prolaz. Upravo to me i koštalo nekoliko dragocjenih minuta. prvi dio staze koji je tehnički bio nešto zahtjevniji, ali se dalo mazati i po putu ako je netko tako htio odradio sam uglavnom u redu, ali dugačka dionica bila je posebna priča. Postojale su dvije opcije sa nekim manjim mogućnostima varijacija, a ja sam se odlučio naravno na krivu. prilaz kontroli sa donje strane bio je sve samo ne prohodan. Porušeno granje, zarasli potok...ubod grane u oko i dolazim na kontrolu samo par sekundi prije Vinke koju sam vidio na kontroli prije kako odlazi sa nje i bira varijantu po putu. na toj dionici stigao me je i vedran 3 minute što znači da sam tu izgubio barem 2 minute. Šteta. Do kraja zbog pada koncentracije prolazim pored predzadnje kontrole na manje od pola metra i ne vidim je od zelenjave. Ode još par minutica i sve u svemu ne baš uspješna trka za mene. Šteta jer je sve moglo biti puno bolje.

Organizatori su osvanuli u novim dresovima. Naš dizajn je i na Lokvarskim dresovima, ali ovaj puta za razliku od Bjelovaraca, Lokvarski dres izgleda puno bolje i ljepše. CSV se još bori sa šivanjem donjih dijelova, ali valjda budu i to riješili u dogledno vrijeme. Koliko sam upoznat i Maksimir očekuje uskoro novu pošiljku vrhunskih dresova.

Još jedna opaska. Već godinama dio elitaša izbjegava proglašenje pobjednika što je vrlo ružna navika i po meni nepoštivanje ostalih sportaša koji su sudjelovali na natjecanju. Razumljivo je ako se povremeno nekome dogodi da ima neku obavezu pa mora otići, ali iz trke u trku i to uvijek isti ljudi! Sramota.

Slijedeća trka nam je u Delnicama. Stranaca više nego naših kako sada stvari stoje, a brojka od 255 prijava ima i svoju drugu stranu. Dobar dio naših je samo za Kup utrku u nedjelju. Vjerojatno bi bilo i više ljudi da termin nije tako nesretan sa preklapanjima sa JWOC-om i EYOC-om.
Za sada nama je plan trčati samo Kup, a ako ulovimo slobodno u petak na putu prema moru otrčati ćemo i sprint u Fužinama.

Nema komentara:

Objavi komentar