16 lipnja 2009

Muke po Kreši

Još je jedan ponedjeljak iza nas. Kada smo prebacivali treninge sa subote na ponedjeljak nešto mi je govorilo da će ti ponedjeljci biti teški i imao sam pravo. Užasno se teško motivirati nakon vikenda na bilo kakvu fizičku aktivnost, a kamoli trening bio on rastrčavanje ili ozbiljan trening (ako je Krešo namirišao da nismo odradili trke za vikend). Tako je bilo i jučer. Žene su prevladavale na treninu, a mi muški smo kaskali za njima :). Ovaj puta Krešo je malo skratio zagrijavanje, ali su zato uslijedile dvije serije vježbi snage pa jedan krug od cca. 6km jačeg tempa. Sve u svemu kada smo se prebacili na trčanje već je bilo lakše. Krešo je krenuo u tempu, a nakon nekog vremena Mario, Iva i ja preuzimamo vodstvo. Do kraja treninga Mario toči tempo, ja pratim i izmjenjujemo se. Svaka mu čast sve je bolji. Čak niti Iva nije došla daleko iza nas. Ostatak ekipe dolazi par minuta iza. Svi zajedno smo mokri od 32 C. u hladu i dobrog razbuđivanja. Zajedničko istezanje dobro dođe i od kada ga radimo redovito nema više povreda. Tamo negdje početkom jedanaestog mjeseca kada smo počinjali sa treninzima vaga je pokazivala nešto preko 84kg. Jučer nakon treninga 78,6kg. Vratio sam se na kile u doba kada sam imao 18g. Nije loše.

Nema komentara:

Objavi komentar