03 kolovoza 2009

Trimtex

Igrom slučaja na lageru je ostalo još nešto novih dresova od Trimtexa. Ostale su veličine L i XL koje nisu plaćene, pa tko želi novi dres neka mi se javi do kraja tjedna. Cijena prava sitnica :)

Oni koji su ih imali priliku isprobati kažu da je to najbolji i najljepši dres ikada napravljen za Hrvatsku reprezentaciju. Koliko me moje sjećanje služi imali smo razne varijante dresova za Svjetski kup 1992, WOC 1993, Vojna prvenstva 1993, 1994, 1999, WUOC 1996, Alpe Adria 2008...Tko bi ih sve popamtio.

Osobno su mi zadnja dva dresa najdraža jer smo Ivana i ja radili na designu, ali kvalitetom Trimtex ipak odskače. Nažalost baš tu zadnju varijantu sami financiramo, ali eto šta možemo takva su vremena i mislim da omjer uloženo-dobiveno opravdava investiciju.

Nema komentara:

Objavi komentar