04 kolovoza 2009

To bi bilo to

Jučerašnji trening zadnji je jači trening prije WOC-a. Od danas na dalje na rasporedu je punjenje akumulatora, lagana istrčavanja, malo karte i sličnih stvari. Ništa opako. Možda nabacimo još koju provjeru prije vikenda na 5km. Vidjet ćemo.

Trening je taman sjeo između kiše i kiše tako da se zrak malo ohladio, a dalo se je i disati. Doduše znoj je nakon treninga curio kao lud, a majica je bila tako mokra da mi se činilo da sam se okupao u jezeru. Sparina je bila skoro kao u Japanu. Dobrih dvadesetak minuta iza treninga tijelo se još uvijek znojilo. Na nadstrešnici nas se skupilo četvero, Nikolina, Ivana, Krešo i ja. Raspored vježbi uobičajen. Zagrijavanje cca. 15 minuta, vježbe snage dvije serije (od kuda samo izvlači te vježbe, svaki puta me iznenadi barem jednom novinom) i trčanje.

Trkački dio odradili smo u dvije etape. Prvo pet kratkih sprint uzbrdica, a nakon toga još fartleki. Cure su imale određene dionice koje trče u bržem i sporijem ritmu, a ja posebni zadatak tri izmjene po 5 minuta jako i 3 minute lagano na cca. 5km. Na kraju mi je falilo još kruga za završetak jake dionice pa sam produžio na nekih 5,5km. Sve skupa sa laganim dijelovima 24 minute (9 laganih) što je ispalo nešto ispod 5 min/km.

Sutra je praznik, lagani trening, radovi u kući...Vikend smo još tu (koncert se ne propušta), a u ponedjeljak via more. Malo kupanja i opuštanja prije WOC-a neće škoditi.

Nema komentara:

Objavi komentar