08 veljače 2011

Nove O-karte u Hrvatskoj

Nekoliko zanimljivih hrvatskih karata je na lageru koje čekaju svjetlo dana. Hoćemo li ikada nešto organizirati na njima ostaje da se vidi. U svakom slučaju tko pogodi o kojim kartama se radi svaka mu čast, a možda izmislimo i neku nagradu. Nisu još dovršene, ali dobar dio crtanja je napravljen ;) što se vidi iz priloženoga.


Broj komentara: 13:

  1. Ova druga je Marjan. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Karta br. 2 je Marjan :)

    Iskra

    OdgovoriIzbriši
  3. Karta br. 1 mi vuče na Vranjic. Samo mi nije jasno tko bi ga reambulirao...

    Iskra

    OdgovoriIzbriši
  4. druga je Split a treca Osijek

    OdgovoriIzbriši
  5. 2:0 za Iveka. Marijan je očito bio prelagan. Prva nije Vranjic ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prva je Stari Grad na Hvaru. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. jedino kaj to nitko ne reambulira, čini mi se, nego je to ona interaktivna karta, koju je neki čovjek programirao za cijeli svijet, pa zato i fali puno detalja

    srbi su probali trening s takvim kartama na kalemegdanu i još negdje- ima na njihovom blogu

    Matija

    P.S. 3:2 za mene ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. dakle, evo i linka
    http://oobrien.com/oom/global.php

    Matija

    OdgovoriIzbriši
  9. opet ja, 3. put

    otkrio 1. kartu
    Stari Grad na Hvaru ;)

    M.

    OdgovoriIzbriši
  10. Matija je otkrio štos, ali neke njegove postove ćemo još malo sakriti od javnosti. U svakom slučaju prva karta je Stari grad na Hvaru. Čestitke Matiji. Bumo neku nagradu smislili za njega. Uskoro i detalji o kartama :))

    OdgovoriIzbriši
  11. A meni ništa?! ;-)

    Nadam se da će karta Starog Grada uključivati i Ager.

    OdgovoriIzbriši
  12. Istina je Darko je prvi pogodio Hvar pa ipak nagrada ide i njemu.

    OdgovoriIzbriši
  13. Neka mi se Darko i Matija jave kako bi preuzeli svoje nagrade ;)

    OdgovoriIzbriši