02 veljače 2011

Blaženi među ženama

"Girl power" bila je rečenica ne tako davno u jednom od mojih postova kada sam radio osvrt na rezultate. Ako se ne varam radilo se o prvenstvu Hrvatske na srednje staze. Tada su naše cure odnijele gotovo sve naslove od Ž12 do Ž35. Zašto je to bilo tako možda govori i činjenica da se sve češće na treninzima nas nekoliko dečki osjećamo blaženima među djevojkama. Jučer uz Vladeka i mene te Krešu trenera skupilo se još desetak cura, djevojaka, žena...Ako ste mislili da je zato trening bio nešto lakši onda se varate. Nema kod Kreše popusta ;). Cure su odradile pošteno svoj dio vježbi i trčanja. Iako mi kilaža i forma još ne dopuštaju neke stvari jučer sam odradio i samokažnjavanje na dugoj stazi. Bome mi je već bilo teško pri kraju, a izgleda da i nove tenisice nisu baš ono što bi htio od njih. Bilo, kako bilo, danas Vihoraši nastupaju u drugom tonu. Ivek će u ime kluba pred nekoliko tisuća ljudi primiti posebno priznanje od strane ZŠS-a. Više o svemu vjerojatno sutra, a možda prenesemo i koju fotkicu ako uspijemo uslikati taj trenutak.

Nema komentara:

Objavi komentar