10 prosinca 2011

Zimska liga u prozorima

Nakon dva kola na kojima nažalost nisam sudjelovao konačno sam uspio odvojiti jedan dan za odlazak na zimsku ligu. Lino nam je pripremio pravu poslasticu - prozore. Stigli smo planirano nešto kasnije i većina ljudi već je startala. Dan kao stvoren za trčanje po šumi, toplo i sunčano. Sama šuma je u ovo doba godina stvarno posebna, posuta lišćem sa pogledom par stotina metara unaprijed. Naravno Lino se nije dao smesti i osim što je na karti prozore napravio dovoljno velike da uspiješ vidjeti samo mali dio oko kontrole, dao nam je i nešto manje kontrole, pa je dimenzija zastavica svedena na pola.

Krenuo sam dosta oprezno prema prvoj i kako sam je bez problema našao to mi je dalo krila i na slijedću su već nastali problemi. Prvo sam naišao na kontrolu koja nije bila moja, a nakon toga naravno uslijedila je greška. Kada na ovakvoj stazi napraviš grešku teško se relocirati, no uspio sam nekako u tom naumu i pronašao drugu. Na treću dolazim bez problema, a tamo već Ivana perforira. Startala je nekoliko minuta iza mene i samo se slatko nasmijala. Na slijedeću idem bez problema, dok na petu pokušavam naći neki prolaz ispod dalekovoda koji je dobrano zarastao. Tu me Ivana opet stiže. Bježim prema petoj perforiram i na šestu dolazim u dilemu.  Da imam cijelu kartu radio bi "aiming off", ovako gađam direktno i naravno ne znam da li sam lijevo ili desno od kontrole. Klasika, biram krivu stranu i Ivana me opet prestiže. Prema sedmoj stižem Nenada koji traži kontrolu već pola sata. Naravno Darinka je kriva jer mu je dala krivi kompas ;))). Dolazim na sedmu, a Ivana tamo čući i fotografira. Uf, kako frustrirajuće :))).

Od sedme na dalje nišanske sprave su se malo podesile i do kraja radim minimalne greške. Šuma je odjednom i puna ljudi koja očito ima problema na stazi i pokušava se locirati.
Trening je bio super i rekao bih to je jedan od onih treninga koji se računaju duplo jer mozak radi sto na sat i koliko god netko pozna teren nije mu to prevelika prednost.

U svakom slučaju zimska liga je nešto što treba pohoditi. Rade se dobri i kvalitetni treninzi u dobrom okruženju sa dobrom ekipom.

Nema komentara:

Objavi komentar