05 prosinca 2011

Gotova i dječja utrka Svetog Nikole

koordinacija Svetog Nikole i pomoćnika
Kada smo počeli planirati dječju utrku Svetog Nikole nitko si nije mogao zamisliti kakvi vremenski uvjeti će nas dočekati na dan utrke. Iz kuće sam izašao obućen kao medo da bi se okrenuo na petama i skinuo sav višak odjeće sa sebe. Prekrasan dan i temperatura  preko 15 stupnjeva značilo je samo jedno: "Dječja utrka će uspijeti i broj ljudi će biti možda i veći i od očekivanog". Tako je to kada se organizira dječja utrka. Može biti super, a može se dogoditi i fijasko. Isprobali smo u povijesti obje varijante, sa kišom, maglom i snijegom i ovu kada svi uživaju. Razlika je naravno drastična, a broj prijava je proporcionalan vremenskim uvjetima.

Pripremne radnje dizajna karata, kartona i svega onoga što ide uz dječju utrku je odradila Ivana. Imali smo tri potpuno različite staze, potpuno različite težine što se vidjelo i na vremenima pobjednika, taman onako kako treba. Ja sam odradio onaj dosadniji dio skupljanja prijava, sortiranja po željama i startnim vremenima, oglašavanja i kontakata sa roditeljima. Ekipa iz kluba je naravno bila tu, i bez njih nebi išlo: Ivek, Boško, Petra, Neno, Iskra, Damir V, Darinka, cure Dora, Mia i Iva, Karlo veliki i mali, Robi, Joško, Maja, Sanja, Neda, Neno-Krampus, ...Rekli bi mala trka, ali puno posla. Sa dobrom eipom sve se da. No dječje trke više nisu male trke. Po broju su premašile kup utrke u Hrvatskoj ;) i treba ih shvaćati ozbiljno kao i bilo koju drugu organizaciju. Staze moraju biti adekvatne, kartoni, sličice, karte, kružnice....obrada rezultata, medalje, pokloni sve mora biti na svojem mjestu.
Žao mi je jedino što nisam stigao istrčati i trening zimske lige. Kada sam slagao tehnički dio koji mi je Lino poslao baš sam dobio volju za trčanjem staze, no nije bilo vremena. Nadam se samo da sam dobro na karti odradio brisanje puteva i ostale trikove koje je Lino zamislio.
Rezultati

Nema komentara:

Objavi komentar