16 travnja 2012

Kup Zvonimira Tošića

Prolazna kontrola pored cilja
Kako bi izbjegli lošu vremensku prognozu za vikend zadnji trening pred prvu utrku u sezoni napravili smo u petak i to 13 ;). Ujedno smo na treningu napravili i interno natjecanje za naše prijatelje iz "Books running team-a". Ne bi mi bili Vihoraši da nam niti to nije bilo dosta pa smo pridodali i MTBO trening. Ivica je posebno za ovu priliku prebacio kartu Maksimira u novi MTBO ISSOM standard i trening je mogao početi.

Sada nakon što je vikend prošao još jednom se pokazalo da ne treba uvijek vjerovati prognostičarima i vikend zaista nije bio pretjerano kišan, no opcija treninga u petak poslijepodne pokazala se kao dobitna konbinacija i  zbog vremena koje nam je ostalo za obilazak Kalnika u nedjelju.
MTB orijentacija u Maksimiru
Na samoj trening-utrci nas se sakupio popriličan broj. Šesdesetak natjecatelja i još par organizatora. Impresivna brojka za trening-utrku. Postavili smo i startni koridor za startnim satovima, ciljni koridor...uglavnom utrka u malom. A oni koji su mislili da će staza biti jednostavna nisu baš očekivali ono što ih je dočekalo. Malo smo stvar otežali da se ipak stekne dojam orijentacije, a dužina od 5,4 kilometra je bila sasvim dovoljna za petak poslijepodne. Najbolji Brooksovci dobili su i pehare u muškoj i ženskoj konkurenicji, a Vihorašima je ostala slava jer su postigli najbolja vremena što je bilo i za očekivati s obzirom na razliku u iskustvu, no veseli i podatak da su naši školarci imali sasvim solidne nastupe.

Ono što je mene oduševilo je upravo MTB dio. Dečki i cure su odvozili pravu sprint MTBO utrku i karta je položila tehnički ispit. Sakupilo se petnaestak biciklista što je lijepa brojkica za jedan trening. Još da sam imao i ja vremena sigurno bi odvozio stazu. No meni je ostalo sakupljanje kontrola. Sanja i Neno su pokupili bliži dio, a ja sam imao noćni trening sa ostatkom kontrola. Uvijek sam govorio da je noćna orijentacija u Maskimiru sasvim nešto drugo i ovoga puta sam sa petaestak stupića i zastavica u ruci morao dobro gledati kartu da ne izgubim smjer iako Maksimir poznajem stvarno dobro.

Fotogalerija
rezultati duga staza

rezultati duga, kratka i MTBO

rezultati MTBO i organizacija


Nema komentara:

Objavi komentar