02 travnja 2012

Beograd open - drugi dan

Iva na zadnjoj KT
Budimo se ujutro, gleamo kroz prozor i ne možemo vjerovati. Nakon dvadeset i nešto stupnjeva u subotu, u nedjelju nas je dočekao snijeg. Klinci su mislili da je prvi april kada sam im rekao da pada snijeg. S vremenom se snijeg pretvorio u kišu, no srećom do početka trke vrijeme se smirilo i nije više padalo cijeli dan. Doduše bilo je prohladno, no dobro za trčanje.
M21E - duge staze
Start je počeo već u 9.30 ujutro, no naši nisu startali do 60te minute. Jan je kao i u subotu imao najraniji start, pa Matija i onda cure. Iskra i ja smo startali u lovačkom startu i to tek oko 12 sati. U cijeloj priči najviše mi se svidjelo to što smo spavali na terenu i nije bilo jutarnje strke oko vožnje i pakiranja stvari. Izađeš iz vile i na startu si. Kako dobro.
Trka je prošla za podmladak čak i bolje nego prvi dan iako su staze bile nešto duže i teže. Mi "elitaši" smo se dobro pomućili na stazi. Preko 11km dužine sa još 600 uspona bio je pravi test za fizičku spremu. Svaka greška se skupo plaćala. Sve u svemu istrčao jesam, no zadovoljan opet nisam. Ovoga puta znao sam da nemam dužinu u nogama i tempo sam prilagodio stanju tako da je taj dio dobro prošao, no nisam zadovoljan sa dvije dugačke varijante koje sam relativno traljavo proveo. Iskra je unatoč grešakama na obje varijante imao bolje prolaze što znači da sam izgubio podosta vremena na prtljanje po rupama, umjesto da biram tabananje. 

Mia na postolju
Na kraju smo se vratili sa jednom medaljom. Mia nam je osvjetlala obraz i uzela srebro, a ostali su se trudili najbolje što su mogli. Bile su ovo zaista dobre mini pripreme. Kažem ja: ponovilo se uskoro.

O samoj atmosferi ne treba trošiti previše riječi, no za one skeptike koji zaziru od odlaska u Srbiju samo poruka: bilo je izvrsno, atmosfera je bila dobra i nismo imali niti najmanjih neugodnosti. Dapače gostoljubivost je bila na vrlo visokoj razini. Osim toga večernje čakulanje u kružoku domaćina, Belgijanaca, Kanađana i Turaka bio je pravi odmor za dušu. Dobro smo se ismijali, pretresli povijest i budućnost dok su klinci kuhali večeru. Moram i njih spomenuti. Tri su dana cure ( i dečki u manjoj mjeri) marljivo kuhale i spremale obroke koji su bili za prste polizati. Doduše imali smo riže za cijelu Kinu nahraniti, no Matija nije imao ništa protiv toga ;) 

Tehnički dio staza bio je na vrlo visokom nivou. Dugo je vremena prošlo od kada sam trčao na tako zahtjevnom terenu. Jedan mali pomak pogleda sa karte i začas si u greški koja odnosi na desetke minuta.

Malo smo izreklamirali našu utrku, a bome i Croatia open tako da nas uskoro očekuje i ponešto stranaca na našim trkama. Na Kalniku će se pojaviti Česi, Mađari, Litvanci, a nadamo se i drugi. Prijave tek uzimaju maha i ako doguramo do 200 biti će to izvrsno. Sve preko toga je bonus.

Rezultati

Nema komentara:

Objavi komentar