27 siječnja 2010

Radni dan od 13 sati

Jučerašnji radni dan oduljio se malo zbog nekoliko sastanaka, skupština...Kreneš ujutro prije osam od kuće i eto te već iza 9 navečer doma. No srećom takvi dani ipak nisu prečesto pa se sve to da nekako izdržati.
Dolaze mi povremeno neki anonimni komentari, a kako filter radi na način da anonimno ne objavljuje, tako će ti postovi zauvijek u zaborav. No oni koji očekuju vijesti sa IO-a morati će se strpiti dok zapisnik ne izađe u javnost. Ja sam jučer bio na drugom mjestu, a stigao sam tek na drugi dio IO-a tako da ne mogu iznositi informacije koje ne znam.
Nevjerojatna mi je u stvari transformacija prilikom dolaska na naš sastanak. Sat prije na drugom sastanku raspravljalo se o godišnjem proračunu od 185 milijuna kuna, o materijalnim troškovima u milijunima kuna, a dolaskom na IO raspravljali smo o nekoliko tisuća kuna koje jedva sakupimo za naše potrebe funkcioniranja. Nažalost tako je to u životu. Borimo se sa onime šta imamo i pokušavamo plivati u tome najbolje što možemo i znamo. Slično funkcionira i kućni budžet.
No dobra vijest je da su konačno stigli neki bitni papiri za naše članove i okrenuli smo novu stranicu u orijentacijskoj povijesti. Više o svemu kada bude vrijeme.

Nema komentara:

Objavi komentar