16 listopada 2012

Bjelovar sprint


Srećom je u nedjelju start bio u podne tako da smo uhvatili nešto više sna između dvije utrke. Natjecanje u Bjelovaru u kalendar je uvršteno naknadno nakon otkazivanja utrke u Lokvama. Bjelovarci su si dali truda i ipak smogli snage da naprave i jednu utrku orijentacijskog trčanja uz MTBO ove godine. Pohvalna gesta, a još lijepše je da su se na odvažan čin odlučili i novi crtači tj. reambulatori karata. Oni koji se time bave znaju koliko je truda potrebno uložiti u izradu jedne karte koliko god bio jednostavan teren, no znaju i da se prvi mačići bacaju u vodu ;) Tako je i bilo. Sokolovići su napravili kartu, ali da bi je ponovno koristili svakako je treba detaljno doraditi jer nije baš u standardima po IOF-u. Oni sa slabijom dioptrijom dobrano su se namučili prepoznati simbole koji su bili jako sitni na karti. Nisu baš niti boje odgovarale pa je cijela karta bila kao da je tiskana u draft modu (osim staze koja se dobro vidjela). Tek kada sam je "photoshopirao" dobila je  onaj gradski izgled.

No nekako smo otrčali trku. Nije bilo loše. Doduše bilo je puno trčanja i ravnih dionica, no takvi su gradski sprintevi. Nemaju svi gradovi kao Venecija mogućnosti koncepirati tehnički teške staze. Rezultati su možemo reći očekivani. Matjaž je uvjerljivo pobijedio, Matija bio drugi, a ja sam se probio do bronce. U prvi mah sam pomislio da sam zbog krivog opisa kontrole na 15. KT izgubio priliku da dobijem Matiju, ali nakon objave prolaznih vremena vidim da je i on imao istih problema i da je poljubio ogradu sa krive strane. Teško je bilo na nekim mjestima razaznati o čemu se zapravo radi na karti jer je korišten isti simbol za ogradu i za rubnjak pa je bilo tu dosta nagađanja. Znam da su veterani imali sličnih problema još na početku staze.


Bilo kako bilo, Bjelovarci su organizirali svoj prvi sprint. Iduće sezone biti će sigurno bolja karta i bolja koncepcija, a vrijedilo je malo protegnuti noge nakon klasike u subotu. :)

Konačno sam našao i malo vremena iskenirati karte pa sam ih odmah stavio i u digitalnu kartoteku.

Rezultati
Fotogalerija

Nema komentara:

Objavi komentar