05 ožujka 2013

Proljetni sprint - Kišnjev

Proljetni sprint u Kišnjevu
Prvo natjecanje u ovoj godini odradio sam na pomalo egzotičnom mjestu. Park šuma u glavnom gradu Moldavije Kišnjevu bila je poprište lokalnog natjecanja. Natjecanje je bilo podijeljeno u dva dijela, jedno sa klasičnim startom na kronometar koje je bilo sastavni dio kupa Moldavije, a drugo je bilo sa score sistemom i masovnim startom. Što se kategorija tiče moram priznati da ni sada ne znam u kojoj sam trčao, no ako sam dobro shvatio to je trebala biti najjača kategorija za one koje nisu trčali kup utrku. Bilo kako bilo natjecanje je bilo zgodno i taman za uvod u sezonu. Od konkurencije nisam poznavao nikoga osim naravno Iskre i djelomično Milea Radua, Rumunja koji je jedan od vodećih njihovih orijentacista.

Na znak starta uhvatio sam kartu i suprotno očekivanjima jedini krenuo ravno u brdo. Iako je na prvi pogled i osjećaj teških nogu to izgledalo kao loša odluka ispalo je na kraju baš kako treba. Trčao sam suprotan smjer od većine i pokušavao slagati varijante tako da držim visinu bez pretjerane promjene smjerova. S obzirom da sam trčao u tensisicama neki dijelovi su bili malo skliski, no osjećaj držanja karte i čipa nakon duge zime bio je puno intenzivniji. Dodatni zadatak na stazi je bio brojati kontrole koje si prošao jer je trebalo pobrati samo 20 kontrola od mogućih dvadeset i pet. U početku sam ih još brojao, ali nakon nekog vremena sam prestao jer sam svaki puta počinjao ispočetka i to mi je oduzimalo vrijeme i koncentraciju. Promijenio sam taktiku i odredio pet kontrola na koje neću ići i to je to.

Uglavnom je sve dobro funkcioniralo dok pred sam cilj nisam uvidio da sam jednu od planiranih kontrola  ipak preskočio pa sam tražio alternativu koju sam našao u KT broj 61. Protrčao sam pored zadnje na drugo brdo, perforirao i trčao na zadnju kada se pojavio Rumunj. Imao je zaostatak par metara i nije bilo šanse da me u koridoru pretrči. Na kraju jedna zgodna pobjeda na početku sezone. Radu je u cilju bio malo zbunjen kako sam došao prije njega (a moram priznati da sam i ja bio zbunjen), ali kada smo analizirali kartu shvatio je da je pobrao jednu kontrolu previše i to ga je taman spriječilo u pobjedi. Iskra je bio četvrti sa zaostatkom manjim od minute za trećeplasiranim Moldavcom.

Moldavija je inače vrlo siromašna zemlja, no napor i trud koji ulažu u razvoj orijentacije je impresivan. Na trci je bilo više od 160 natjecatelja, a od toga je bilo sigurno više od polovice iz mlađih dobnih skupina. O gostoljubivosti da ne pričam, sušta suprotnost ekipi iz Skandinavije.

Nema komentara:

Objavi komentar