28 listopada 2009

Rodila se Zara


Prekrasan dan, a sjedimo u uredu. Pomalo je frustrirajuće kada je ovakav dan, a ti znaš da kući dolaziš po mraku i odlaziš iz nje gotovo po mraku. Najljepši dio dana si zatvoren u četiri zida za računalom. Ponekad i sastanci mogu biti osvježenje, a to sam upravo danas imao. Izlazak iz ureda na drugi kraj grada i jednim udarcem odmah tri sastanka riješio, a još i malo sunca uhvatio usput.

Prijave za subotnju štafetu su prošle. Tomica je objavio listu i 13 štafeta je u M21, 7 u Ž21, 6 u M16 i 4 u Ž16. Čisto dosta. Neki su postavili vrlo jake postave tako da će biti teško doći do nekog zapaženog rezultata, ali za nikoga ne možemo reći da je baš izraziti favorit. Staze su dovoljno kratke da i juniori i cure mogu brzo odraditi svoju dionicu i upravo će to dati dodatnu dozu neizvjesnosti. Čisto mi se sviđa taj dio. Moglo bi biti interesantno. Malo mi možda strši štafeta Matija, Lino i Edi, a i Hribar/Jevševar kombinacija nije za odbaciti. Tu su i cure Antonija i Vinka kojima je slaba karika Vedran :)) Sve skupa već sada vidim da će biti zabavno. Ne zaboravite se prijaviti za srneći gulaš kod Darkića. Cijena je popularna, a čovjek ogladni dok dočeka svoju izmjenu.

Godine idu i baš sam se pitao kada će Jan početi dovoditi djevojke zelene kose, sa irokezom, pircingom i sl. dodacima, a kad ono...

Eto došla konačno i sretna vijest do mene. Ivka je rodila što znači da je na Svijet došla mala Zara. Čestitke ponosnim roditeljima, a tata Zdenko će se morati dobro pripremiti na feštu :)

Nema komentara:

Objavi komentar