15 studenoga 2010

Venecija 2010.

I Venecija je iza nas čime je sezona definitivno došla svome kraju. A završila je stvarno izvrsnom utrkom. Po meni je ovo izdanje Venecije bilo jedno od najboljih u zadnjih nekoliko godina. Staze je koncepirao Wolfgang Potsch - Gogi iz Austrije koji je dao stazama jednu novu dimenziju. 

Nakon više godina trčanja po uličicama Venecija mislio sam da nas organizator ne može više iznenaditi nekim velikim novitetima, ali eto prevario sam se. Osobno mislim da je tehnički dio staza ove godine bio vrlo zahtjevan i događalo mi se da sam morao stati da bi dobro pručio varijante za dolazak i odlazak na kontrolu. Prijašnjih godina sve skupa smo mogli ipak odraditi u trku, a ove godine je bilo "povuci-potegni". Ovakva koncepcija staze sigurno je tražila puno vremena i truda i za svaku je pohvalu. Prošle godine britanski postavljač odveo nas je brodom na start u neke dijelove koji obično ostaju neiskorišteni na trci, a ove godine dobili smo opet dakle neke novosti. Osim staza organizator je imao i prijenos rezultata u živo preko interneta pa su se isti mogli pratiti i u dvorani na dva velika ekrana. Onog trena kada je natjecatelj ispraznio čip na cilju rezultat je već bio vidljiv u dvorani.
Dužine staza ovoga puta iznenadile su i one sa dužim stažom venecijanskih trka. Zbog koncepcije dužina staze povećala se preko 50% u odnosu na zračnu liniju, pa je tako moja staza od 8,7km nakon GPS izmjere utrke imala punih 14,8km. Nije niti čudo da me danas boli svaki mišić. Rezultatski sam zadovoljan. Osmo mjesto je napredak za jednu poziciju od lani, a tradicionalni rivalitet sa Edijem završio je u moju korist. Već godinama smo si na minutu-dvije plus, minus. I ovoga puta je razlika jedna mala minuta. Hrvatska nažalost ovoga puta nije osvojila niti jednu medalju, ali bilo je dobrih plasmana, Matija 10. u M18, Ivana 6. u Ž35, Tea Kružić 4. u Ž21C, ja 8. u M35...
Ne treba zaboraviti da su Vihoraši imali i dva elitaša u ekipi od 52 natjecatelja. Vanja i Goran dostojno su branili boje Vihora u najdužoj kategoriji i bili su solidni. Svaka im čast. Osim Vihoraša bilo je tu i Bjelovaraca,  Riječana, Samoboraca, Maksimiraca...
Uglavnom nešto preko 80 Hrvata na startu, a nastupilo je više od 3000 natjecatelja.

Vožnja busom protekla je u ugodnoj i mirnoj atmosferi. S obzirom na broj ljudi u busu (preko 70) oduševilo me na povratku da smo krenuli punu minutu ranije od planiranog i to svi na broju ;)

Vrijeme nas je opet poslužilo i trčali smo u krakim rukavima, a šetali se samo prslucima i laganim jaknicama. Vrijedilo je otići i još jednom protrčati ulicama Venecije.
Rezultati

Nema komentara:

Objavi komentar