13 lipnja 2010

Lokve 2010

Jučer smo doživjeli Lokve u jednom potpuno drugom izdanju. Prije par tjedana dočekala nas je kiša i hladnoća, a jučer prekrasan topli dan bez oblačka. Karta Dvorsko plase ili kako je od milja zovu prase poslužila je za još jedno izdanje Kup utrke. Skupilo se oko stotinjak natjecatelja i moram priznati da mi je ovo do sada najbolje izdanje Lokvarske trke. Mjesto okupljanja zgodno na livadi u šumi, start blizu, tehnički zanimljiv i težak teren. Mislim da je ovo bila i prva trka u Hrvatskoj po principu one-man-relay sistema i dopalo mi se. Istina je da imam sveukupno 8 minuta većih grešaka i da mi je bilo jako strmo, ali sve skupa dobro i zanimljivo. Nažalost četri minute izgubio sam na predzadnju kontrolu, a koliko čujem dosta ljudi je imalo tamo problema. Zelenjava mi nikada nije išla od ruke. Od cijele staze jedino što bi popravljao je karta i možda jedna dionica koja mi se ponovila u obrnutom smjeru, ali i to je bilo zbog odabira varijante. Teren je puno lijepši i detaljniji nego što su to crtači uspijeli prikazati. Dijelovi već zaslužuju i doradu, ali sve skupa dobar dojam. Rezultati u eliti su očekivani: Lino prvi, Edi drugi, a ja u nedostatku ostalih treći. Kod djevojaka Vinka slavi ispred Eve i Ivane. Kod cura je barem zanimljivo, jer sada barem pet cura ima šansu za pobjedu i biti će zgodno na prvenstvu Hrvatske idući vikend. Favoriti su sigurno Eva, Vinka i Nikolina, ali nikada se ne zna.
Moje pohvale organizatoru, sve je bilo na svom mjestu.
Dan smo završili u restoranu na lokvarskom jezeru, a nakon sladoleda, poznate juhe od gljiva i sličnih oblizeka manji dio se odlučio i na kupanje. Iako se u početku činilo da je voda izuzetno hladna za kupanje, nakon ulaska u vodu i prelaska one poznate granice odluke da skočiš u vodu, proveli smo i dobrih pola sata u vodi.  Stvarno je bio gušt, a nakon toga osjećao sam se kao novi. Mogao bi opet u šumu na trku. 
Sve u svemu jedna lijepa subota. Tko nije bio neka mu bude žao.

Nema komentara:

Objavi komentar